מלא/י פרטים:
          

תרופות פסיכיאטריות: נזקים ותופעות לואי

פורסם ב: 26/03/2012
מאמר מקיף של הרוקח אילן סלומון המסביר את הנזקים, הסיכונים ותופעות הלואי של התרופות הפסיכיאטריות שהן למעשה סמים. תרופות כגוןL ריספרדל, ריספונד, ריטלין, קונצרטה, סבוטקס, מתדון, מוצגות כגורמות תלות
המשך לקרוא »

הסיכונים שבתרופות פסיכיאטריות

פורסם ב: 29/01/2012
אילן סלומון, רוקח ומטפל רב ניסיון מסביר על הסיכונים והנזקים שבשימוש מתמשך בתרופות פסיכיאטריות כגון: פרוזק, פריזמה, פלוטין, סרוקסט, פקסט, רסיטל, ציפרמיל, ציפרלקס, אסטו, לוסטרל, רמוטיב.
המשך לקרוא »

ציפרלקס אסטו תופעות לוואי סיכונים

פורסם ב: 23/10/2011
למי שמחפש את תופוות הלואי והסיכונים של ציפרלקס או של אסטו או אסיטלופראם, להריון, הנקה ובכלל. נתונים למי שרוצה לטפל בדיכאון, חרדה או התקפי פאניקה ורוצה יותר מידע על הסיכונים ועל נזקי התרופות .
המשך לקרוא »

קלונקס תופעות לואי ונזקים

פורסם ב: 26/07/2011
קלונקס הינה תרופה פסיכיאטרית, שבפועל גורמת תלות, מחשבות טורדניות, קושי רב בגמילה, מתח, נדודי שינה, עצבנות, דיכאון, אי שקט, חרדה, רגזנות, כאב ראש, התנהגות לא רצויה, מאת אילן סלומון, רוקח
המשך לקרוא »

סימבלטה כל תופעות הלואי

פורסם ב: 20/10/2011
עלון סימבלטה לצרכן מצומצם לעומת העלון לרופא. כל תופעות הלואי של הסימבלטה רשומות בעלון לרופא, וכעת העלון לרופא כולו ערוך בעברית ומכיל כל המידע שיעזור לצרכן של סימבלטה לדעת מה תופעות הלואי של התרופה.
המשך לקרוא »

ריטלין הוא סם מסוכן לילדים

פורסם ב: 04/11/2011
ריטלין הוא סם מסוכן ולכן פתרון מסוכן לבעיות של הפרעת קשב וריכוז. תופעות הלוואי של הריטלין כוללות התנהגות פסיכוטית, ילד רגזן, אגרסיבי, חרדות, טיקים, וגם מעבר לריספרדל או ריספונד שהן תרופות.
המשך לקרוא »

רסיטל, ציטלופראם, ציפרמיל תופעות לוואי

פורסם ב: 13/06/2012
המשך לקרוא »

תופעות לואי של תרופות נגד דיכאון

פורסם ב: 16/03/2010
תרופות לדיכאון גורמות נזק! יש להן תופעות לואי רבות, אזהרות, סיכונים ונזק. מאמר זה מתייחס גם לנזקים של תרופות לשינה ולהרגעה, לוליום, לריטלין, ולתרופות פסיכיאטריות אחרות.
המשך לקרוא »

מה גורם למעשי ההרג בבתי הספר

פורסם ב: 28/12/2012
המשך לקרוא »

Go Back  Print  Send Page
אילן סלומון | טיפול טבעי לנפש, לפני שנוטלים תרופות | 054-5481939 | ilansalom@gmail.com








 
לייבסיטי - בניית אתרים