מלא/י פרטים:
          

טיפול בהפרעת קשב ללא ריטלין

פורסם ב: 03/12/2009
טיפול טבעי בהפרעת קשב וריכוז ללא ריטלין, מאמר מאת הרוקח אילן סלומון שהעוסק בנזקים של ריטלין וקונצרטה ובטיפול ללא מתן ריטלין. באימון שימנע את תופעות הלואי הנזקים והסיכונים של כדור המרץ הזה.
המשך לקרוא »

ריטלין קונצרטה סיכונים תופעות לואי

פורסם ב: 03/12/2009
כל התשובות על הנזקים ותופעות הלואי, הסכנות והסיכונים של ריטלין וקונצרטה. מה כדאי לעשות במקום טיפול פסיכולוגי, ריפוי בעיסוק, אבחון נוירולוגי, הוראה מתקנת והדרכת הורים. טיפול טבעי ותחליפים לתרופות.
המשך לקרוא »

ריטלין השתבש

פורסם ב: 21/04/2012
ריטלין, אדרול, מדוע אין הם פיתרון הולם ואמיתי להפרעת קשב וריכוז או לבעיות קשב וריכוז. מאמר מרתק של פסיכולוג אמריקני בעל שם והבנה מעמיקה של בעיות למידה, התנהגות קשב וריכוז של ילדים.
המשך לקרוא »

ריטלין לסטודנטים

פורסם ב: 30/11/2009
ריטלין, הפרעת קשב וריכוז, לקויות למידה, דיסלקציה, סיכונים, נזקים, תופעות לואי, קונצרטה, נוירולוג, אבחון באוניברסיטה, פסיכיאטר, הקלות לסטודנטים, טיפול פסיכולוגי לסטודנטים.
המשך לקרוא »

קשב וריכוז, אל תלחיצו את הילד!

פורסם ב: 16/06/2011
פתרון לבעיית קשב וריכוז, למעשה מה צריך לעשות כדי שילד שסובל מבעיית קשב וריכוז לא יחווה טראומה, לא יטול ריטלין או מדבקת ריטלין, ולא יזדקק למרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת, מעצבת התנהגות, מטפלת ריגשית ועוד
המשך לקרוא »

כל התשובות בפגישת הדרכה אחת

פורסם ב: 23/10/2011
מישהו קבע שיש לילד הפרעת קשב וריכוז, ליקויי למידה, קשיי למידה, הילד פעלתן, מתקשה, בעיות התנהגות, מושעה, וקיבל זימון לועדת השמה, יש פיתרון לכל המצב הזה. בואו להיפגש עם אילן סלומון, יועץ מטפל ורוקח.
המשך לקרוא »

אדרל-סכנות וסיכונים

פורסם ב: 17/05/2012
אדרל ריטלין או קונצרטה. מי עדיף להפרעת קשב וריכוז? מה הקשר בין אדרל לסמי פיצוציות, לסמי רחוב ולסמי מסיבות? מה תופעות הלואי ומה הנזקים בטווח הקצר ובטווח הארוך משמוש באדרל?
המשך לקרוא »

עדות-מדוע הפסקתי את הריטלין?

פורסם ב: 11/09/2011
מדוע הפסקתי את הריטלין לאחר חמש שנים? עדות אם, שנתנה ריטלין לבנה, אולם גילתה שהתועלת לא החזיקה לאורך זמן ותופעות הלואי הפכו קשות. האם מזהירה את ההורים ללמוד מנסיונה בנוגע לאבחונים ולנטילת ריטלין.
המשך לקרוא »

אפשר לעזור ללא ריטלין

פורסם ב: 17/10/2013
המשך לקרוא »

Go Back  Print  Send Page
אילן סלומון | טיפול טבעי לנפש, לפני שנוטלים תרופות | 054-5481939 | ilansalom@gmail.com








 
לייבסיטי - בניית אתרים